11 oktober, 2008

Middag & fotboll

Då var det dags igen, för fotboll. Sverige - Portugal.

Grannarna kom upp hit vid klockan fem för att äta middag och nu har matchen börjat.
Hörde för någon minut sen att Sverige redan var nära på att göra mål, haha! Hördes världens vrål nerifrån.

Jag har aldrig vart intresserad av sport, tycker mest att det är töntigt när vuxna killar springer runt på en gräsplätt som att det gällde liv och död. Men som spelare klagar man nog inte, bra betalt och man får göra det man tycker bäst om.
Tänk om jag kunde leva på att göra det jag tycker bäst om. Skulle inte klaga det minsta faktiskt.

Tyvärr finns det bara i fantasin, jag kommer nog sluta som en sån där svennson typ, villa - volvo - vovve..
Nej fy fan! ALDRIG!

Jag ska göra något med mitt liv, jag ska brinna för det jag gör och tjäna bra på det. Låter det som ett bra mål i livet?
Har börjat fundera ganska mycket nu när jag går sista året i skolan.

Äsch, ungefär åtta månader kvar, så hinner nog lista ut vad jag vill göra.

Allt ordnar sig. :)

Ska gå ner och vara lite social nu.



<3?

Inga kommentarer: