20 oktober, 2008

Vilken dag..

Dagen kunde ju ha börjat lite bättre idag.
Vaknade av att min syster kom in i mitt rum ungefär kvart i nio imorse, "börjar inte du halv tio?"

Jag for upp ur sängen, slängde en blick på klockan och tänkte bara, "nej..."
Det var bara att slänga på mig mina mjukiskläder, sätta upp håret i en knut, försöka tvätta ansiktet så att påsarna under ögonen skulle försvinna, sen var det bara att åka till skolan. Som tur var så hade jag bilen så jag kom i tid i alla fall.
Men resten av dagen gick faktiskt bra, känner mig väldigt uppskattad på min praktikplats och jag trivs som fisken i vattnet. :) Ska jobba imorn mellan fyra och åtta, det blir jätte bra! :)

Ska nog gå och lägga mig rätt tidigt idag.. Så jag kommer upp imorn.
Suck.. Jag är så skoltrött just nu.. 8 månader kvar..

Inga kommentarer: